Zapisz na liście ulubionych

Zwroty | wymiany | reklamacje

ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY


Otrzymany towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia. Przy zwrocie tylko części zamówienia koszty dostarczenia zwracamy proporcjonalnie do ilości zwracanych towarów (np. przy zwrocie połowy zamówienia zwracamy połowę kosztów dostarczenia). Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci najszybciej jak to możliwe (w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.



Jak poprawnie przygotować paczkę do zwrotu

Etykiet oraz taśmy klejącej prosimy nie naklejać bezpośrednio na oryginalne pudełko. Owiń je papierem lub folią (np streczem). KOD: 1234567891

 

Zwrotu towaru do nas można dokonać wybierając jedną z dwóch opcji:

 

Korzystając z przesyłek sklepu:
(opcja dostępna dla klientów zarejestrowanych, wysyłka w paczkomacie Inpost - koszt 9,83 zł - odliczany od zwracanej kwoty)

 

4 kroki darmowego zwrotu - Kupuj bezpiecznie i bez obaw - Darmowy zwrot

Zaloguj się na swoje konto w sklepie, przejdź do zakładki "zwroty towarów", a następnie kliknij „dodaj zwrot towaru". Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu (klikając w opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz kod nadania zwrotu). Podpisz się na formularzu i umieść go w paczce ze zwracanym towarem i dowodem zakupu (bez podpisu nie bedziemy mogli uznać zwrotu). Paczkę z naniesionym kodem zwrotu dostarcz do wybranego paczkomatu marki Inpost (koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwracanej kwoty).

 

Szczegółowa instrukcja:

  1. Zaloguj się na swoje konto w czasnabuty.pl

    Przejdź do zakładki "Twoje konto" --> "zwroty towarów" --> "dodaj zwrot towaru"

  2. Wybierz z listy zamówienie, z którego chcesz dokonać zwrotu, a następnie zaznacz towar który chcesz odesłać

  3. Wybierz sposób zwrotu towaru --> "Skorzystam z przesyłek sklepu"

    Wybierz formę zwrotu należności --> tradycyjny przelew na konto lub za pośrednictwem pośrednika płatności ( P24, Payu, Imoje )

    a ) W przypadku przelewu należy podać numer konta bankowego, na który ma być zwrócona należność.

    b) W przypadku pośrednika, płatność zostanie zwrócona na ten sam rachunek ( lub kartę płatniczą ) z jakiego została dokonana.

  4. Następnie dodaj zgłoszenie zwrotu

  5. Wydrukuj zgłoszenie zwrotu (klikając w tę opcję wygeneruje się formularz zwrotu oraz kod zwrotu)

  6. Podpisz się na formularzu i umieść go w paczce ze zwracanym towarem (bez podpisu nie bedziemy mogli uznać zwrotu)

  7. Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną z naszego sklepu. Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Kod nadania zwrotu, który otrzymałeś otworzy każdy możliwy paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji. Na ekranie Paczkomatu wybierz „Nadaj paczkę” a następnie „Mam kod zwrotu”. Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu.

 

Opcja dla klientów niezarejestrowanych

 

Jeżeli dokonałaś/eś zakupów bez rejestracji odeślij towar na adres:

Czasnabuty.pl

ul. Lotników Alianckich 17

68-100 Żagań

Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu dostępny tutaj:

 

 

formularz_pdf

 

 

Uwaga!

  1. Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.

  2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.

  3. Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.

  4. Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.

  5. Nie odbieramy przesyłek zwrotnych wysłanych do Paczkomatu InPost (przesyłki wysłane na wygenerowanej w naszym systemie etykiecie są dostarczane przez firmę INPOST bezpośrednio na nasz adres firmowy).

 

 

 

 


 

 

 

WYMIANY


Aby wymienić towar złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach zwrotu na adres:

 

Czasnabuty.pl

ul. Lotników Alianckich 17 68-100 Żagań

 

Uwaga! Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, oraz nie będzie nosił śladów używania.

 

 

 


 

 

REKLAMACJE


Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić korzystając z działu reklamacji znajdującego w panelu administracyjnym klienta lub skorzystać z formularza znajdującego się poniżej. Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem.

 

formularz_pdf

 

 

Reklamowany towar należy wysłać na poniższy adres:

 

Czasnabuty.pl

ul. Lotników Alianckich 17 68-100 Żagań

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Zwrócimy Ci także koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu - 15 zł (wyliczone w oparciu o cennik Poczty Polskiej dla paczek pocztowych ekonomicznych). W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 14 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

 

Uwaga! Reklamacji nie podlegają:

- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu,

- części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,

- starte lub przetarte spody obuwia,

- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),

- niedopasowanie obuwia do stopy,

- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),

- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,

- naturalne zużycie obuwia,

- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),

- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,

- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,

- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,

- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,

- zapach obuwia.

pixel